Re: Awaria dysku - jak sprawdzic silnik

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 23:52:59 MET DST

QuaczoR <poczta_quaczor_at_interia.pl> wrote:
> Mam nastepujacy problem, podczas awarii zasilacza spalil mi sie dysk.
> Chcialbym odzyskac dane z niego ale nie wiem czy nie zostal uszkodzony
> rowniez silnk. W skrocie nie wiem jak sprawdzic czy silnik dziala bez
> kupowania nowej elektroniki (innego takiego samego dysku ;) Czy jest to
> w ogole mozliwe a jesli tak to w jaki sposob?

Po podlaczeniu dysk jest martwy? Wykrywa go cokolwiek? Jesli dysk nie popsul
sie sam z siebie to jest duze prawdopodobienstwo ze silnik jest caly - jest
wiele innych bardziej czulych i delikatnych elementow do spalenia niz
silnik.
Odradzam zabawe w izolowane uruchamianie silnika - raczej zmudna robota.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku