Awaria dysku - jak sprawdzic silnik

Autor: QuaczoR (poczta_quaczor_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 09:59:05 MET DST

Witam wszystkich

Mam nastepujacy problem, podczas awarii zasilacza spalil mi sie dysk.
Chcialbym odzyskac dane z niego ale nie wiem czy nie zostal uszkodzony
rowniez silnk. W skrocie nie wiem jak sprawdzic czy silnik dziala bez
kupowania nowej elektroniki (innego takiego samego dysku ;) Czy jest to
w ogole mozliwe a jesli tak to w jaki sposob?
Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam.

QuaczoR