Re: LCD 17" - opinie - Belinea, NEC, Samsung

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:33:57 MET DST

> Prezentacja monitorów LCD w MM jest przykładem...
> jak tego nie należy robić.
> Z dużym prawdopodobieństwem oglądałeś obrazek 1024x768
> (15 calowe LCD wyświetlały to samo co 17"?).
> Czyli biedne 17 calowe LCD MUSIAŁY wyglądać
> gorzej niż piętnastki. No i te splittery :-( Popelina.
> Na dokładkę w MM (Poznań) ceny na LCD są "troszkę" wysokie.
> Rada: omijać z daleka bo się można nieźle pomylić.
> Inna sprawa, że chyba tylko tam zobaczyć można
> monitory różnych producentów na własne oczy...
> Przynajmniej możliwe jest podziwianie ich obudów ;-)
> [...]

Wszystko się zgadza! Ja się sporo namęczyłem (dosłownie)
zanim kupiłem Neovo F-419. Właśnie z powodu, że
najczęściej nie ma gdzie spokojnie pooglądać i porównać.
Dlatego trzeba czytać testy (najlepiej na zachodnich stronach
internetowych, a nie "sponsorowane" artykuły w naszych pismach
komputerowych) porównawcze, spostrzeżenia użytkowników,
którzy już sprzęt nabyli i po pierwszych zachwytach potrafią
trzeźwo ocenić zalety i wady swojego wyboru.

--
pozdrawiam  :)
Janek