Re: LCD 17" - opinie - Belinea, NEC, Samsung

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:43:24 MET DST

> Bo na przyklad ktos komus nie posmarowal?
> W Chipie swego czasu w rankingu 10 modemow wygral Zoltrix Phantom!!! A
> konkurencja to byly Microcom, 3Com..... bez komentarzy prosze odnosnie
> znakomitej wiekszosci "testow".
>
> Jedno jest pewne i jestem w stanie to udownodnic: po zakupie NEC
> 1760NX nabywca bedzie NA_PEWNO zadowolony. Co do innych z marek
> wymienionych w tym watku, nie jest to takie pewne.

Zgadza sie. NEC, iiYama - to marki, które nie zawioda. Niezle sa modele
Samsunga.
Coraz wiecej monitorów innych, mniej znanych (lub uznawanych
za bardziej tandetne) marek, wyposaza swoje modele w bardzo dobre,
nowoczesne matryce Fujitsu, Sanyo, Acera. Ale sami ich nie produkuja.
Mam na mysli takie firmy, jak Miro, Maxdata (Belinea) i podobne.
NEC, iiYama, Philips, Sanyo, Acer robia matryce. A NEC jest pionierem
w tej dziedzinie. Nie bede cytowal wszystkich patentów tej firmy, które
wykorzytano przy produkcji monitorów LCD. To jest klasa sama w sobie.

--
pozdrawiam  :)
Janek