Re: Cichy zasilacz?

Autor: A'tomek (atmk45_at_x.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 20:18:15 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj4oru$bpb$1_at_news.onet.pl...
> Użytkownik "lik" napisał:

> Wystarczy popatrzeć na efekty pracy jednej z najlepszych niemieckich firm
> zajmującej się produkcją własnych zasilaczy (Silentmaxx proSilence) oraz
> dystrybucją innych, równie cichych wynalazków:
> http://www.silentmaxx.de/nt_vergleich_lautheit.php

Ja mam tu pewną wątpliwość co do bezstronności tych danych...
19-decybelowe proSilence są i produkowane i sprzedawane przes Silentmaxx...
Reszta jest tylko sprzedawana...

> Jak widać najlepsze zasilacze chłodzone ultracichymi Papstami i Veraxami
> osiągają przy pełnym obciążeniu średnio 21 dB. Jedynie najcichsze modele
> proSilenca wyposażone w Papsty, produkowane specjalnie na zamówienie
> Silentmaxx'a (chyba niedostępne w sprzedaży), obniżają nieco tą poprzeczkę
> do 12-18 dB. Oczywiście zawsze pozostają jeszcze zasilacze bez żadnych
> wentylatorów - ale to już zabawki dla naprawdę bogatych :)

Ciekawe czy napewno na zamówienie.... Ten szczegół jest dość ważny bo od
tego zależy czy go kupię czy sam sobie wentyle podmienię.