Re: Ramy i wirus ??

Autor: Paul G. (harston_at_geek.one.pl.false)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:06:33 MET DST

On Wed, 03 Sep 2003 17:10:22 +0200, Grupowicz wrote:

> Mam problem z koscmi ram DIMM poniewaz dowiedziałem sie ze na ramach
> moze sie zapisywac wirus. Mam postawiony serwer i gdy zainstalowałem na
> nim windowsa to po kilku nastu minutach pracy usuwały sie płączenia
> SDI i sieci lokalnej bez powodu.Kolega mi powiedział ze moze na ramach
> byc wirus zmieniłem ramy i narazie działa tylko co kilkanascie minut
> sie resetuje czym to jest spowodowane ?? I czy mozna te ramy jakos z
> tego wyczyscic jesli tak to jakim programem i z kad go sciągnąc ?? z
> gory dziekuje za pomoc

Bzdura, pamiec ram jest pamiecia ulotna i nie moga byc w niej zapisane na
stale jakiekolwiek dane - zostaja one turacone zaraz po wylaczeniu
komputera!!!!

Jesli chodzi o restartowanie komputera to problem moze lezec w ramie
(pomieszaj koscmi - zmien kolejnosc itd.), lub innym sprzecie (konflikty).
Najlepiej przeinstaluj system na cos pewniejszego skoro ma to byc serwer -
aby nie bylo, ze cos zaraz sugeruje ;>