Ramy i wirus ??

Autor: Grupowicz (mumin18_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 17:10:22 MET DST

Mam problem z koscmi ram DIMM poniewaz dowiedziałem sie ze na ramach moze
sie zapisywac wirus. Mam postawiony serwer i gdy zainstalowałem na nim
windowsa to po kilku nastu minutach pracy usuwały sie płączenia SDI i sieci
lokalnej bez powodu.Kolega mi powiedział ze moze na ramach byc wirus
zmieniłem ramy i narazie działa tylko co kilkanascie minut sie resetuje czym
to jest spowodowane ?? I czy mozna te ramy jakos z tego wyczyscic jesli tak
to jakim programem i z kad go sciągnąc ?? z gory dziekuje za pomoc