Re: A co się stanie, gdy wsadzę tu palec?

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 23:31:43 MET DST

Mnie kidyś kopną prąd jak "obmacywałem" modem. Od tamtej pory zawsze już
przełączam taki mały przełącznik w zasilaczu.
Kiedyś po małym gmeraniu w komie (to był stary P166MMX/16MB-RAM/HDD-2GB). Po
odłączeniu kilku rzeczy i podłączeniu ich ponownie kom nie chciał działać.
Po wciśnięciu POWERA nic się nie stało.
Naćwiczyłem się przy nim dużo, w końcu oddałem do serwisu. Tam facet
odłączył obie taśmy IDE, podłączył spowrotem, wcisną POWERa (!) i
zaskoczyło. To jest dla mnie najdziwniejsza zagadka wszechczasów. Jak to
możliwe? Sprawdzałem wcześniej. Taśmy były dobrze dociśnięte.