Re: podkladka zelowa

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 21:47:38 MET DST

> czy ktos z was juz to uzywal ? Niby niedrogie - 25 zl, ale czy warto ?
jest
> troszke lepiej ? czy jest to wygodne i ergononiczne ?

Niesamowita rzecz. W pracy (zwykła ceratka - przynajmniej piwko na niej
narysowali) mogę "machać" myszką max 3-4 godziny - potem przerwa bo rączka
boli :)
W domu (silikonowy cycuś hehe) potrafię nawet do 8-9 godzin wysiedzieć przy
kompie (wredna robota ;( ) - dłużej to ślepie wołają o przerwę :) (monitorek
mam dość fajny - F900P, no ale jednak -6 dioptrii swoje robi :)

Pozdrawiam i szczerze polecam (do tego klawę ergonomiczną - np. Microsoftu -
przynajmniej tego nie spie.... yyyyyyy nie zepsuli :)

volcan