Re: Wyciszanie kompa ???

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 20:15:17 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter_at_nospam43.pl> napisał w wiadomości

> A moja jest maksymalne wyciszenie przy zachowaniu jak najlepszego
> chlodzenia. Efektem jest lekki szum, ktory w niczym nie przeszkadza,
> a chlodzenie pozostaje na bardzo dobrym poziomie.

To tak jak u mnie, w nocy moze bym uslyszal swoja Barracude przy wiekszym
katowaniu. :)

Choc jak byla przykrecona do obudowy to slyszalem ja z drugiego pokoju ...

>Brakuje tylko
> Papsta w zasilaczu.

Naprawde super rzecz. I jeszcze zeby nie chodzil non-stop na 12V, przyda
jakis termistor albo Noise Killer i mozna powiedziec ze w PRAKTYCZNIE nie
bedzie go wcale slychac *

*) pomijac przykladanie ucha lub podobne sytuacje nie wystepujace na codzien

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/