Re: Wyciszanie kompa ???

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 16:16:13 MET DST

Użytkownik "JZ" napisał:

> Na ramieniu ???!!! to dokładnie to czego szukam od
> dłuższego czasu, wiesz może gdzie to dostać,
> lub jak je zrobić??

Gotowe zestawy Zalmana (wentyl+ramię) w cenie ok. 35 zł widziałem na:
http://www.discotech.waw.pl/

Możesz też zerknąć tutaj:
http://www.4max.pl/

Jeśli chcesz zrobić samemu, to najprościej wykorzystać śledzia przykręcanego
na śrubkę do obudowy (jeśli nie masz, to kupisz na giełdzie i w niektórych
sklepach). Dodatkowo musisz kupić jakiś kątownik i/lub kawałek długiej
blaszki (OBI, Leroy Merlin, Ikea). Przykręcasz kątownik do śledzia (śrubą
przelotową) i profilujesz jego odpowiednie ustawienie. Na końcu kątownika
(lub długiej blaszki) robisz otwór do którego przykręcasz wentyl i po
zabawie.

--
Pozdrawiam,
Sniper