Ecs k7s5a + Athlon XP 2000+

Autor: Pawel (_pablo_21_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 14:07:51 MET DST

Czy plyta ecs k7s5a (ver 1) bedzie wspolpracowala z procesorem
Athlon XP 2000+ ??
Pytam bo juz zglupialem w instrukcji wyraznie pisze :
The following processors are currently supported by this
mainboard :
Athlon XP : 1500+ ~ 2000+ FSB:266MHz
Athlon : 650 MHz ~ 1.4 GHz, FSB: 200 , 266 MHz
Duron : 550 MHz ~ 1.3GHz, FSB:200 MHz

Bylem w 4 sklepach. Oto opinie jakich udzielili mi pracownicy :
- "ABSOLUTNIE nie bedzie dzialac z ta plyta"
- "NIE WIEM BYC MOZE ALE NIE JESTEM PEWIEN"
- "Hmmm moze tak moze nie , ale radze nie probowac"
- "Bedzie dzialac bez problemow ale jak w/w osoby mowily ze
  nie bedzie to juz sam nie wiem"

Moze ktos mi powie jaka jest prawda. Dotychczas komputer pracuje
w nastepujacej konfiguracji : D1300 , ecs7s5a , ddr 512MB , 60gb hdd,
GF4MX440 + system WinXP prof. i nie bylo z nim zadnych problemow. Uzywam
go glownie do programowania i czasami w wolnym czasie gram.
Nie doswiadczylem z nim zadnych problemow nawet nie pamietam czy
kiedykolwiek sie zawiesil.
Czy plyta bedzie wspolpracowac z XP 2000+ i czy ta wymiana wogole
sie oplaca ?

Pozdrawiam

Pawel