dysk

Autor: \(...\) (MichalMC_at_op.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 15:23:39 MET DST

mam pytanie z racji ze nie mam juz najnowszego kompa a chcialbym kupic sobie
nowy dysk zapytuje sie was szanownych grupowiczow ktory wybrac mam plyte bx
owa wiec chyba moge sprawic sobie dysk w granicach 32 gb ( jak to jest z tym
limitem to sie ustawia gdzies jest na obudowie hdd jakas zworka do tego
przystosowana??)
z pierwszej lepszej ulotki widze ze mam do wyboru...
1 caviar ATA 100 259 zl
2 caviar 7200 285 zl
3 caviar 7200 8 mb cache 299 zl
4 maxtor 7200 u 133 280 zl
5 samsung ata 100 285 zl
6 seagate barracuda 7 7200 279 zł
7 seagate barracuda 5400 270 zl
wszystkie maja po 40000 MB

to tylezalezalo by mi na szybkim czasie dostepu dobrym transferze i
niezawodnosci :) ktory byscie proponowali?? zastanawialem sie nad 3 albo 6
jak to widzicie jestem ciekawy co o tym sadzicie ?? czym sie kierowac przy
zakupie>>??