Re: Wirus??????

Autor: Wojciech K \( NO SPAM \) (cgi_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 01:14:04 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Smajek Marcin dnia 2003-09-29 stwierdził(-a):

> Dobrze, że powiadamia:)
>
> To jest wirus

Ja chyba się domyślam kto takie wirusy pisze !
Człowiek który siedzi na grupie i ma po wyżej uszu odpowiadanie po raz n-ty
na to samo pytanie !
Pisze tak żeby wyskakiwała informacja : JESTEM WIRUSEM ZAMYKAM TWÓJ KOMPUTER
!!!
A potem jest zdziwony bo na grupie pytań nie ubywa !
Coraz więcej i więcej dzień w dzień co godzinę :
Czy to aby napewno jest wirus bo dostałem taką informację że to jest wirus !
????

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/