Re: Po formatowaniu w dos-ie

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 01:17:30 MET DST

> czesc
> Mam dysk Barracuda IV 6o GB- mial 3 partycje.
> Sformatowa?em dysk C: -tam gdzie byl system i niestety poniewarz windows
> 98se
> mi nie chcial wejsc ( chyba raid)wgralem DOS 6.22.
> I jest problem bo mam teraz jeden dysk - 2 GB. :((
> Jak odzyskac-uwidocznic dane z dyskow D: i E: ?
> Jak zrobic zeby bylo znowu 60 GB nie tracac danych z D: i E:.
> Byla zawartosc dysku C: nie ma dla mnie znaczenia

sformatowales ten dysk po prostu na FAT16, jelsi zalezy ci na danych to:

-podepnij dysk do innego komputera (z dyskiem na ktory bedziesz przegrywal
swoje dane)
- uruchom program Easy Recovery Pro
- jak znajdzie twoje dane, to przegraj je na ten drugi dysk
- sformatuj swoj dysk (polecam Partition magic) tym razem na FAT32 i zaloz
na nim odrazu partycje (takie jak chcesz)
- przegraj dane na swoj dysk

Powodzenia