Re: Wyciszanie kompa ???

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 00:47:29 MET DST

Użytkownik "Dariusz Patryn" <swiatsl1_at_op.pl> napisał w wiadomości
> - Zmien wentylator proca na miedzianego Zalmana i ustaw tryb Silent
> - Odlacz dodatkowy wentylator w obudowie
> - Powieksz radiatory w zasilaczu i podlacz wentylator zasilacza na 5V
> - Jezeli masz duzo pieniedzy mozesz kupic zasilacz bez wentylatora
(ok.1000zl)

Bez sensu. Tyle kaski, a i tak bedzie mial glosnego Zalmana w srodku obudowy
No chyba ze pusci go tak jak ja na mniej niz 5V, bo na 5V wyraznie go
slychac.
Mam PAPSTa w zasilaczu na mniej niz 12 V (< 12 dB), wiec zasilacz nie
zaglusza mi nawet niby cichych dzwiekow trybu Silent Zalmana ...

> - Wtedy zaczniesz slyszec "glosny" twardy dysk
> - Zamontuj twardziela na elastycznej gumie lub piance
> Wtedy bedzie CISZA cisza cisza ...

I problem z temperaturami w upaly ... Polecam zerknac na moj bardzo prosty
patent na stronce ponizej. Sprawdzil sie juz w ponad 50 przypadkach. Mimo ze
niektorzy "znawcy" przyczepiali sie do roznych rzeczy. A to ze anodowanie
jest nie za dobre, a to mala powierzchnia ...
A dziala super. Proponuje zrobic sobie samemu taki patent, radiatory
aluminiowe trzeba przyciac lub dopasowac, wywiercic po 3 dziury na srobki,
ta pianke lub elastyczna gume trzeba przykleic jako nozki. Guma musi byc
bardzo miekka.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/