Re: Wyciszanie kompa ???

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:25:22 MET DST

Użytkownik "Lookasik" <lookasik_at_o2.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
> W zwiazku z tym ,ze szum wytwarzany przez moj sprzet jest dosyc uciazliwy
> postanowilem wyciszyc kompa. I stad moje pytania. Czy warto zainwestowac
np
> w gabke akustyczna jak na ponizszym linku ????
>
> http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=42&gg=18&id=149
>
> a moze polecacie cos innego ???? i ew co jeszcze zrobic ,zeby wyciszyc
> sprzet???
>
> I nastepne pytanie czy ta gabka nie wplynie na podniesienie temperatury
> wewnatrz obudowy ????

takie gabki to poprostu olej ... chyba ze masz zbedna kase ...
Taka gabka wyglada ladnie ale cos o porownywalnych parametrach mozna zrobic
samemu ...
trzeba tylko polaczyc kilka warstw (min 2) materialow o roznych gestosciach
i wlasnosciach tlumiacych.
Czyli np gabka spod parkietow plus steropian i dodatkowo usztywnienie w
postaci cienkiego sztywnego styropianu (taki ekran za grzejnikowy) ...
Grubosc takiego czegosc do 1.5cm ... ladnie uszczelnic obudowe ... zostawic
wlot najlepiej wzmocniony wiatrakiem nawiewowym plus jakis wiatrak
wyciagajacy oprocz tego z zasilacza ...
a potem to juz bedziesz wymienial pokolei wiatraki na cichsze :)