Re: Czyszczenie dokumenty w XP

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 18:58:17 MET DST

Użytkownik "Jurek Malinowski" <jurant_at_clan.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> [...]

Aby wyczyścić "dokumenty" niezbędnym jest otwarcie każdego z nich w
stosownej
aplikacji (edytorze) i użycie klawisza delete lub backpace (zależnie od
kierunku
czyszczenia). Dla niektórych aplikacji może być niezbędne zaznaczenie
obiektu
(np. myszą). Można rzecz przyspieszyć zaznaczając grupę obiektów
(ctrl+klik,
shift+strzałki itd.). I nie zapomnieć uaktualnić tak wyczyszczonego
dokumentu.
Mam nadzieję, że wyczerpująco opisałem sposób i nie narażę się na
porównanie
ze szczotką (moja jest całkiem bezmyślna).

Post wcześniej pan Artur napisał

I tu się nie zgodzę z przedpiścą. Czyszczenie opisaną metodą nie zależy
od OS,
stąd człowiek szuka ratunku na ogólniejszej grupie (a może szuka wręcz
jakiejś
metody sprzętowej, wiedząc, że ręcznie jest trudno ;))
Choć jestem pełen uznania dla reszty wypowiedzi.

PS1 Ot tak sobie zapchałem internet tą wypowiedzią, choć starałem się
powycinać
zbędne cytaty i pisać pod wypowiedzią (czego i panu Jurkowi życzę)
PS2 Przepraszam użytkowników Kaazy za chwilowe zakłócenie w odbiorze
plików

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)