Re: problem z formatowaniem

Autor: Paweł (czoper88_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 15:55:38 MET DST

> A płyta CD jest bootowalna ?

tego to nie wiem i nie bardzo wiem jak to sprawdzić

> Dyskietka startowa z win9x i jakis programik do formatowania np.
> Ranish Partition Manager

mam dyskietke startową do Win98 - czyli co? normalnie włożyć ją i postępować
tak jak przy Win98? Chyba kiedyś już tak próbowałem i bez powodzenia...

> (NTFS sformatujesz albo spod narzędzi NT albo spod Partition Magic)

nie za bardzo jestem obcykany w tych sprawach, ale to wydaje mi się
najsensowniejsze rozwiązanie. Tylko gdzie tego szukać i jak to wygląda...

Dodam że z racji tego że mi nie bootuje płyty, chcę aby po sformatowaniu
zainstalować Win98 (spod dosa) i na to potem nałożyć Win2000Prof...Oby się
udało.

Dzięki i Pozdrawiam