Re: Problem z AVerTV Studio 303

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 10:50:07 MET DST

Użytkownik "jarek" <jarek_at_astech.pl> napisał w wiadomości
> Po zainstalowaniu driverow z plytki CD, DirectX 9.0 oraz oprogramowania
> uruchamiajac AVerTV2K.exe komputer sie zawiesza i koniec - tylko reset
>
> Dzieki za wszelka pomoc i uwagi

Witam,
Miałem to samo, i długi czas nic nie mogłem z tym fantem zrobić.
Ale niedawno Aver (łaskawie i wreście) wypuścił uaktualnienia sterowników.
Po ich zainstalowaniu
wszystko działa mi wyśmienicie, na dodatek program do oglądania TV jest
teraz po polsku.
Już tę kartę miałem sprzedać tak mnie to wkurzało, a tera jestem zadowolony.
Tu są uaktualnienia sterowników
http://www.avermedia.com.tw/cgi-bin/support_download.asp

U mnie ten plik (ściągnięty z tej strony) załatwił cała sprawę pod Win98 i
WinXP - AVerTV 303/AVerTV Studio Service Pack 2
 Pozdrawiam i życzę powodzenia.
 Napisz po zainstalowaniu czy pomogło.
                   Karol Borsuk