HDTach i inne problemy z dyziem ???

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 11:00:27 MET DST

Witam !
Kupiłem ostatnio Caviara WD800JB z 8 mb cachem. Zauważyłem, że jaby czasami
coś zwalniało w windzie (XP i 768 ramu).
Tak jakby system czekał na odczyt z dysku (bynajmiej tak mi sie wydaje).
Odpaliłem HDTacha i wykres nie jest ciągłą linią ale posiada pełno pików
(takich kresek w dół, czyli tak jakby dyzio na ułamki sekund coś tracił
transfer).
A tak wogóle to jak powinien wyglądać ten wykres.
I jeszcze jedno, jakie inne programy do konkretnego i wszechstronnego
testowania dyzia (jakieś kombajny).

--
Pozdrawiam
Bartłomiej Wawrzynkiewicz