ISA kontroler FDD & PENTIUM II 350MHz

Autor: Green (zdrw_at_gazeta.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 00:57:53 MET DST

Na płycie M 6156 popsuł sie kontroler FDD
Komunikat,przy próbie odczytu pod Windowsem:
"Dysk w stacji jest niesformatowany,czy formatowac?"
A przy starcie BIOS'u :
Veryfying DMI pool DATA
I jesli w stacji jest dyskietka, system nie wstanie...

A więc pomyslałem, moze by tak taki kontroler na ISA?
Zdobyłem taki, i wstawiłem do kompa.
Niestety, mimo pozostawienia zworek tylko na szpilkach dla FDD i adresu
dostaję komunikat:
Conflicts ports 378 2F8 3F8

JAk mógłbym usunąc ten konflikt?

System w zasadzie się nie uruchomił,więc nie mogłem posprawdzać
przerwań i adresowania.

JAk sie programowało kiedys takie kontrolery? :)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848