Re: Problem z uruchamianiem kompa. Co sie dzieje?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 20:31:07 MET DST

In news:4a7d.00000616.3f76f034_at_newsgate.onet.pl,
Krzycho typed:

> Spret nie jest mój więc z konfiguracja to... tylko z pamięci moge cos
> pacnąć. Athlon cos koło 1600, płyta chyba właśnie ECS, GF4, karta i
> sieciówka na płycie. Dysk barracuda 40GB.
>
> CO sie dzieje z ta płytą? Na czym polega problem z płytami ECS i jak
> je rozwiązać?

wlasnie takie problemy sa z tymi plytami. mozna jeszcze sprawdzic na innym
zasilaczu, zrobic upgrade biosu, potestowac pamieci, sprawdzic chlodzenie
proca ale ja stawiam ze wina lezy po stronie plyty ECSa. rozwiazanie:
sprzedac to badziewie i kupic cos dobrej firmy np MSI albo ASUSa. Jesli juz
musi to byc tania plyta, niech to bedzie Asrock.

pzdr.
trzmiel