Re: Problem z uruchamianiem kompa. Co sie dzieje?

Autor: Krzycho (pasiony_at_WYTNIJTOwp.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 16:29:10 MET DST

> In news:4a7d.000005ca.3f76c431_at_newsgate.onet.pl,
> Krzycho typed:

> niech zgadne: masz plyte glowna firmy ECS ? :-)
> ogolnie wypadaloby podac konfiguracje sprzetowa :-P
>
> pzdr.
> trzmiel

Witam.
Spret nie jest mój więc z konfiguracja to... tylko z pamięci moge cos pacnąć.
Athlon cos koło 1600, płyta chyba właśnie ECS, GF4, karta i sieciówka na
płycie. Dysk barracuda 40GB.

CO sie dzieje z ta płytą? Na czym polega problem z płytami ECS i jak je
rozwiązać?

Bedę wdzieczny za pomoc.

Krzycho