Re: Jaki monitor?

Autor: Wojtek (wojtheck_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:43:32 MET DST

marik <m.iwaniuk_at_csk.pl> napisał(a):

> Witam szanownych grupowiczów. Mam prośbę - może ktoś ostatnio interesował
> się parametrami dostępnych monitorów. Mój monitor padł jakieś 3 tyg temu i
> firma go sprzedająca zaproponowała mi zwrot pieniędzy- i mam kłopot
> chciałbym kupić coś w granicach ok. 1100 zł może mi coś doradzicie. Marik

Myślę, że z 17'' CRT warty polecenia jest również Samsung SyncMaster 757 MB
Posiadam właśnie ten model i jestem bardzo zadowolony zarówno ze stylistyki
jak i z parametrów. Kupujac go jakieś 5 mies. temu miałem właśnie dylemat czy
kupić NECa wspomnianego wcześniej czy Samsunga. Samsung był tańszy i tylko to
przesądziło. O NECu słyszałem bardzo wiele dobrego ale Samsunga sprawdziłem w
praniu i również polecam z czystym sumieniem.