Re: wiatrak - radeon 9100

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:49:30 MET DST

> Nie podkrecam, po prostu gwarancja sie skonczyla i zaczal
buuuuuuuuuuuuczec.
> GPU - radiatorek to chyba poxipolem przykleili - za zadne skarby sie nie
> chce oderwac, a nie chce na chama, bo siem jeszcze cos rozwali
>
> Kazdy zreszta cooler (486, pentium) ktory probowalem jakos przymocowac -
> mial inne wymiary, a na jedna srubke to ciezko.......

coś Ty taki nerwowy? po chcesz odrywać radiator? mnie wiatrak zaczął
buczeć już po 3 tygodniach :)

wiatrak jest na 4 śrubeczkach - odkręcasz je małym srubełtakiem i wiatrak
zdejmujesz - z drugiej strony wiatraka odklejasz naklejkę, zdejmujesz
pierścionek zabezpieczający wirnik i wyciągasz wirnik.. wszystko ładnie
czyścisz, smarujesz jakimś syntetycznym smarem (ja użyłem oleju silnikowego
Castrol GTX Magnatec hehehe) i elegancko działa dalej :)

PZDR
Shaman