Re: Czy stosowac pastę przewodzącą

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:36:32 MET DST

> Witam wszystkich maniaków komputerowych!
> Pytanko - wczoraj zakupiłem Pentium IV 2,4 (pozdrawiam wszystkich
zwolenników
> AMD ;>). na spodniej cześci radiatora jest przyklejona blaszka z warstwą
> jakiejs substancji (grafit ?). Pytałem w sklepie czy na ten typ radiatora
> stosować pastę przewodzącą ciepło odpowiedzieli, że nie ma potrzeby, ale
> chciałbym sie upewnić - czy w tym przypadku wystarczy bezpośredni styk
procka z
> radiatorem, czy też dać trochę pasty dla lepszego odprowadzania ciepła.
> [...]

Dlaczego juz 2 osoba mowi, ze przyklejona jest jakas blaszka ??? tam nie ma
zadnych blaszek tylko rodzaj "pasty" termoprzewodzacej. Nie radze pozbywac
sie tego i nakladac czegos innego bo temperatura zamiast spasc moze ci tylko
wzrosnac ...

Ogolnie mowac:
- wyciagasz radiator z pudelka,
- wkladasz procka do plyty glownej
- bez ruszania (zdrapywania czy sciagania) czegokolwiek z radiatora
zakladasz radiator (ten "grafit" jak to nazywasz ma zostac na swoim
miejscu).

Reszta operacji jak w instrukcji obslugi:)