Czy stosowac pastę przewodzącą

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:15:19 MET DST

Witam wszystkich maniaków komputerowych!
Pytanko - wczoraj zakupiłem Pentium IV 2,4 (pozdrawiam wszystkich zwolenników
AMD ;>). na spodniej cześci radiatora jest przyklejona blaszka z warstwą
jakiejs substancji (grafit ?). Pytałem w sklepie czy na ten typ radiatora
stosować pastę przewodzącą ciepło odpowiedzieli, że nie ma potrzeby, ale
chciałbym sie upewnić - czy w tym przypadku wystarczy bezpośredni styk procka z
radiatorem, czy też dać trochę pasty dla lepszego odprowadzania ciepła.
Zauważyłem również że procesor w górnej części ma otwór - czy ewentulane
dostanie się do niego pasty nie zakłóci jego działania.

Sorry, że może jest to lamerskie pytanie ale mam z tym zgryz.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdro Darek