Re: Cichy zasilacz?

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:00:48 MET DST

> Juz tu dowodzilem, ze z jednym wiatrakiem jest zazwyczaj cichszy niz z
dwoma
> (to w sumie oczywiste :)
> Na mojej stronce jest troche ciekawostek :)

to w sumie nieprawda - np jak zmienisz jeden dowolny wysokoobrotowy
wiatrak - na dwa Papsty niskoobrotowe - papsty które polecasz - to na pewno
będzie ciszej

masz napisane głośność: 12 dB (na stronie przy opisie papsta)

więcz jak wsadzisz dwa to masz: 15dB

ciężko znaleźć cichszy wentylator (p.s. moim zdaniem te 12 dB to jest
bzdura)

lik