Re: Radeon 9000

Autor: ggs (ggs__at_alpha.net.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 07:52:05 MET DST

"lik" <lik_at_lik.pl> wrote in message news:bj361j$pf5$1_at_news.onet.pl...

> Szczerze mówiąc to kupiłem Radeona 9000 na chwile - żeby przesiąść się na
> Parhelie jak stanieje. A ta nie staniała na złość.

I jeszcze dlugo nie stanieje.
Niestety ale za jakosc kaza sobie placic a 3D u Matroxa to generalnie sprawa
2-gorzedna.
Sprawdz zreszta ceny nawet starszych Matroxow.

A co do ATI i jakosci obrazu to niestety od chwili udostepnienia innym
producentom TYLKO chipow , ATI lekko zjechalo z jakosci.
Gdzie te wszystkie firmowe ATI co kiedys byly ??? Ehh.....

Zrobila sie druga nVidia niestety ( bardzo czesto mierna jakosc obrazu ,
jakies gowniane uniwersalne drivery do wszystkiego - Detonatory =
Catalysty).

Ja uzywam Ati Rage Fury Pro VIVO (R128Pro) i dlugo bym sie zastanawial zeby
zmienic na cos innego (choc niestety 3D juz nie te )