Re: Radeon 9000

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 00:35:39 MET DST

> Oczywiscie ze sa modele Ati ktore spoko to wyswietla ale ile jestes w
stanie
> zaplacic?bo chyba radka9800pro nie kupisz.Mam radka 9600pro i na 85Hz
obraz
> jest swietny

Szczerze mówiąc to kupiłem Radeona 9000 na chwile - żeby przesiąść się na
Parhelie jak stanieje. A ta nie staniała na złość. Więc każdy wydatek
poniżej Parheli będzie dla mnie ok, pod warunkiem że obraz będzie -
żyleciarski.
Poza tym podobało mi się to, że Radeon jest bez ryczącego wiatraka.

Poza tym jakich producentów kupować Radeona? Bo ATI nigdzie nie widziałem w
stolicy.

lik