Re: Sciaganie calej zawartosci strony www

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:32:22 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj2c13$jfe$1_at_news.onet.pl...

> Ja osobiście korzystam z całkiem dobrego programu HTTPWeazel:
> http://www.httpweazel.com/

no dobra, ściągnęłam o cuś i zainstalowałam, z racji tego że po angielsku ja
nie kpw
proszę o podpórki, co i jak zrobić żeby ściągnąć zawartość pewnej strony...
ps. załóżmy że jest to strona która zawiera dużo grafiki i fotek.. to cuś mi
zapisze to wszystko na hdd ??

pzdr monia