Re: odzyskiwanie danych z hdd

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:52:51 MET DST

Uzytkownik "AdeptZap" <adept_zap_at_i.mine.nu> napisal w wiadomosci
> czy jest jakis sposub na odzyskanie danych z hdd? z tego co wiem ten
> hdd zostal sformatowany (low level format).
>
> Czy da sie to zrobic jakims progsem? czy raczej potrzebuje
> specjalistycznej firmy? ile cos takiego kosztuje? i czy znacie jakies
> firmy w krakowie ktore sie tym zajmuja?
> niewiele znalazlem w googlach.
>
> Pozdrawiam
> Adept Zap

z tego co wiem to odyskanie danych w specjalistycznej firmie kosztuje od
1000 do 5000 zl, z tego co piszesz nie ma mechanicznego uszkodzenia dysku ,
wiec mozesz sie spodziewac dolnej strefy cenowej.
czy na pewno chodzi o low level format, czy tylko wyzerowanie sektorow dysku
(stawiam na to drugie)
w kazdym razie mozna liczyc (moim zdaniem) tylko na czesciowy odzysk danych

Robert P.