Re: Co zabi³o moje 3xSEAGATE BIV?

Autor: Mangi (M_at_ngi.o2)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 18:14:29 MET DST

On Tue, 2 Sep 2003 13:11:04 +0200, "peterphk"
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote:

>tzn. nie byl do niczego przykrecony ??? bo jezeli tak to nie dziw sie, ze
>sie przegrzal ...

To ¿e by³ nie przykrêcony mog³o spowodowaæ to o czym pisze Stefe
(czyli ¿e drgania mog³y zaszkodziæ hd) bo dysk le¿a³ sobie na dnie
otwartej obudowy.

>BTW czy mozesz wejsc do speedfan'a i podac obecna (value) i maksymalna
>(worst) wartosc temperatury dysku ??? Znajdziesz to w zakladce S.M.A.R.T.
>(wybierasz z listy swoj dysk i patrzysz co jest w linii "Temperature").

eehhh....cholera, teraz to nawet mi nie mo¿e wykryæ speedfan tego
hadeka. nie wiem co jest, zamiesza³em ta¶mami i nic to nie da³o....

Zrobie chyba tak: zamawiam jutro chiefteca, wymieniam dysk,
przykrêcam go na sta³e, i bêde obserwowa³ jego temperature. tym
sposobem wyeliminuje na pewno zasilacz i drgania, zostanie temp.
(któr± bêde monitowa³, wiêc te¿ powinienem wiedzieæ ¿e sta³o sie co¶
niedobrego) albo p³yta.....

Pozatym dowiedzia³em sie ¿e mo¿na kupiæ sobie sam± obudowe chieftteca
(na ich pl stronie) a cena to ta podana -160z³. Wiêc jak co¶ to bude
kupie jak dozbieram kase (ale najpierw jednak chyba p³yte g³...)