Re: Naprawde cichy zasilacz?

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 16:05:44 MET DST

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie jak jest z tym papstem ... mam chieftec'a 360 DF i nie slysze
> zadnego tykania i cykania tylko szum powietrza na oryginalnych
> wentylatorach.

Nawet na 5V oryginalny wiatrak z chiefteca ma bardziej slyszalny dzwiek niz
papst.
Testowalem to calkiem niedawno gdy instalowalem Noise Killera plus wlasnie
stary wiatrak z zasilacza.
Jak dysk sie nagrzeje do 50 stopni to wtedy wlaczy sie dodatkowy wiatrak w
obudowie. Na szczescie jeszcze tak sie nie zdarzylo :)

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/