Re: Naprawde cichy zasilacz?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 15:29:19 MET DST

> To nie sa jaja tylko prawda. Ja zmienilem w chieftecu 360W wiatrak na duzo
> cichszy i jestem bardzo zadowolony.
> Lozyska kulkowe w zasilaczach sa glosniejsze niz dobre slizgowe i generuja
> nieprzyjemny dzwiek. Zobacz moja stronke o wyciszaniu.

no wlasnie jak jest z tym papstem ... mam chieftec'a 360 DF i nie slysze
zadnego tykania i cykania tylko szum powietrza na oryginalnych
wentylatorach. I tak sobie mysle, ze wystarczylo by je zwolnic jeszcze o
300obr/min i juz by tak nie przeszkadzaly ... nie trzeba wcale inwestowac w
papsty. Czy ktos probowal takiego rozwiazania ???