Re: Naprawde cichy zasilacz?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 14:43:36 MET DST

> na
>
> Bez jaj.

czy widzisz kogos kto by tutaj robil sobie jaja ???

> [...]
> a i 8 portow USB nie wystarcza.
>
> Na razie wszystko dziala dobrze - ale wlasnie dopiero zaczelo
> po zmianie zalilacza a chiefteca 300W na Anteca. Ten Antec
> jest dobry i wszedzie zbiera dobre opinie, jednak jest cos
> co mi przeszkadza - halas. Niby wszedzie pisza ze cichy, ale
> mam w 2-gim kompie chiefteca 340W i jest sporo cichszy.
>
> No i napiecia. Jak zaczynam giercowac, jak P4 ciagnie swoje
> ilestamdziesiac Watt, grafika to samo - to napiecia mi lekko
> przysiadaja. To mnie drazni, ale... dopoki dziala to dziala :)
>
> Tak wiec, jaki zasilacz naprawde cichy polecacie?

BTW: czy aby twoj procesor nie halasowal mocniej od tego zasilacza ??? Bo u
mnie np. na Chieftec'u 360W DF, BOX'owy wentyl od P4 na najnizszych
obrotach, ktore zapewnia plyta glowna, daje o sobie znac i zaglusza troche
te wentylatory w zasilaczu. Bez manualnego zwalniania obrotow wentylatora
wogole bym nie slyszal zasilacza ... Jezeli twierdzisz, ze Chieftec'i sa
ciche to dlaczego sobie nie kupisz, np. modelu 420W DF ???