Re: Naprawde cichy zasilacz?

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 14:33:05 MET DST

Bez jaj.

> o wlasnie... nawet lepszy pomysl. Tylko on pewnie jest na
> gwarancji, ale skoro "cena nie gra roli" to i gwarancja jest
> nieistotna :-)

Gwarancje mam, tyle ze na poszczegolne czesci bo kompa
skladalem sam i sporo w nim wymieniam. Co w nim jest - dosc
powiedziec ze najszybsze na rynku komponenty, prawie
same z najwyzszych polek w tym Pentium 4 3.0Ghz, Asus P4C800 Deluxe,
2 dyski Barracuda 7 w Raid 0, 1Giga ram, Radeon 9800PRO + cale
tony dodatkow ze nie ma juz do obudowy czego wsadzic
a i 8 portow USB nie wystarcza.

Na razie wszystko dziala dobrze - ale wlasnie dopiero zaczelo
po zmianie zalilacza a chiefteca 300W na Anteca. Ten Antec
jest dobry i wszedzie zbiera dobre opinie, jednak jest cos
co mi przeszkadza - halas. Niby wszedzie pisza ze cichy, ale
mam w 2-gim kompie chiefteca 340W i jest sporo cichszy.

No i napiecia. Jak zaczynam giercowac, jak P4 ciagnie swoje
ilestamdziesiac Watt, grafika to samo - to napiecia mi lekko
przysiadaja. To mnie drazni, ale... dopoki dziala to dziala :)

Tak wiec, jaki zasilacz naprawde cichy polecacie?

MM