Re: ASUS vs. ASROCK

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 14:08:26 MET DST

> Prosze o info czy Asrock (czy jakos tak) to ta sama bajka co Asus (taką
> opowieść zasunął mi sprzedawca w firmie) Poniewąż spadły ceny Asusów to
> sobie pomyślałem ze pod Athlona 2000 włoze Asusa A7v8x-x, a tu mi klient
> proponuje tańsze rozwiązanie pt. Asrock na czipsecie Sis (?) i mówi że w
> sumie to ta sama firma (!?).
> Zaznaczam że komp głównie biuro, internet, czasem obróbka zdjęć i czasem
> film.
>
> Wieżyc gosciowi czy opitolić że ciemnoty wciska?

opitol go i niech ci odszkodowanie zaplaci za straty moralne ...:)))

Asrok nigdy nie byl ta sama firma i nie sluchaj nawet takich rzeczy. W
Asrokach sa stosowane pewne rozwiazania z Asusow, ale jedna i druga firma
robi produkty dla zupelnie innych klientow. Asroki sa na rynek najtanszych
komputerow. Materialy uzyte do produkcji tych plyt sa zupelnie inne jak w
Asus'ach. Wezmy chocby taki laminat. W Asus'ach pod procki Intela po
zalozeniu procesora troszke sie on wygina. W Asrokach po zalozeniu procesora
masz wrazenie jakby ta plyta glowna popekala! To tylko jeden z przykladow