ASUS vs. ASROCK

Autor: Strebor (strebor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 13:44:25 MET DST

Witam ponownie

Prosze o info czy Asrock (czy jakos tak) to ta sama bajka co Asus (taką
opowieść zasunął mi sprzedawca w firmie) Poniewąż spadły ceny Asusów to
sobie pomyślałem ze pod Athlona 2000 włoze Asusa A7v8x-x, a tu mi klient
proponuje tańsze rozwiązanie pt. Asrock na czipsecie Sis (?) i mówi że w
sumie to ta sama firma (!?).
Zaznaczam że komp głównie biuro, internet, czasem obróbka zdjęć i czasem
film.

Wieżyc gosciowi czy opitolić że ciemnoty wciska?

Pozdro