Re: [monitor] kupić używany czy nowy?

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:39:28 MET DST

"QwiateQ" <QwiateQ_at_op.pl> wrote in message news:bj0egd$4vu$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
> Mój aktualny problem zawiera się w kwestii kupna monitora, a więc
chcialbym
> kupic 17" uzywany (z powodu ograniczonych funduszy), jak na razie dostępne
> są mi monitory firmy Dell wiek ok 2 lat a cena ok 250 zl (monitory używane
> były w firmach więc prawdopodobie chodziły min. 12h/dobe to moje
> przypuszczenia). Czy to nie za dużo, chodzi mi głównie o wiek i
technologie
> i stan zużycia kineskopu no i cene monitora. Zastanawiałem się też ogólnie
> [...]

powiem tak, jesli np. uzywasz komputera do sprawdzania poczty 3 razy w tyg.
to kup sobie uzywany monitora, poza tym odradzam rowniez kupowanie uzywanych
monitorow (zalezy jak bardzo uzywanych 1m-c to jak nowy :). Generalnie
monitory wypalaja sie, traca swoje pierwotne kolory, moga byc bardziej
podatne na uszkodzenia itp. Takze zdecydowanie odradzam kupowanie uzywanego
monitora.

sonic