Re: Noestrada na USB

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:37:33 MET DST

> Mam pytanie do kolegów posiadających modem do Neostrady na USB. Czy
> instalować oprogramowanie do niego z dołączonego CD, czy też utworzyć w
inny
> sposób połączenie w Windows XP? Wiem że w straszych modemach do Neostrady
> odradzano instalowanie softu z firmowego CD-Romu.

Hej !

Nie instaluj oprogramowania z CD dołączonego do neostrady bo bardzo zwalnia
kompa i mocno go zaśmieca. Zainstaluj tylko sterownik do modemu (chyba
sagem) i normalnie skonfiguruj połączenie jak przez zwykły modem. Jak
będziesz miał problemy to dzwoń do TPSA do tych od neostrady, wszystko
wytłumaczą.

U nas we firmie była neostrada postawiona na XP z tym orginalnym softem to
na kompie który udostępniał internet (duron 1300) obciążenie proca nie
spadało poniżej 25%, teraz jest na połączeniu dialup windowsa i jest spoko,
proco obciążony nie więcej niż 5%.

McSwirus