Re: Jaki dysk to wyciszonego peceta?

Autor: Mangi (M_at_ngi.o2)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:06:46 MET DST

On Mon, 1 Sep 2003 21:13:47 +0200, "przemek510"
<przemek510@(nospam)poczta.onet.pl> wrote:

>Ktore z obecnie dostępnych dysków jest najcichsze?
>Glowne kryterium to glosnosc i 3letnia gwarancja by sie przydala... 60 albo
>80GB

Ja mam Seagate BIV 80Gb i z jego pracy pod względem hałasu jestem b.
zadowolony. W obudowie nie słychaać go wogóle. Nie moge go jednak
polecić z czystym sercem, bo mam z nim (nimi) inne problemy tylko nie
wiem czy związane raczej z temp., zasilaczem czy samymi dyskami. Ale
myśle że warto sie BIV zainteresować jeżeli zależy ci na ciszy (aha
ale gwar. jest teraz już chyba tylko roczna na nie :( )