Re: Pytania o GF

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:02:14 MET DST

Użytkownik "Strebor" <strebor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam zamiar do zestawu włożyć GF4Mx440 64 ddr, (chciałem 128ddr ale chyba
nie
> wydole). Gostek w sklepie powiedział mi ze jak chce jeszcze taniej to
cobym
> sobie wzioł GF2 bo to praktycznie nie ma różnicy.
> Wie co mówi czy chce opróżnić magazyn?

Nie warto... w ogole MX sa "chalowe". On zapewne chce Ci wcisnac GF2MX400
i prawda jest, ze bedzie kapke taniej. I prawda jest rowniez, ze chce
oproznic
magazyn, bo GF2 znika z rynku - np. do hurtowni juz prawie w ogole nie
trafia.

Chyba lepiej kup juz GF4, bo po pierwsze bedziesz mial pamiec na ddr-ach, a
nie
sdram-ach, a po drugie ta karta jest jednak troche szybsza od GF2. Tak poza
tym
popatrz sobie za mx440 na AGP x8 (oczywiscie jesli masz gdzie to wsadzic)
albo
za jakims innym rozwiazaniem (np. jakies ATi).

Aha... i jesli chodzi o GF4MX440 to nie warto doplacac za te dodatkowe 64
mega
zeby miec 128.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl