Re: Sprzętowa regulacja głośności w SBLive!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 11:48:23 MET DST

Użytkownik "Kubu$" napisał:

> nie masz wiecej takich ciekawostek?, na tej karcie jest wiecej zlacz :P

Na razie nie, choć sam chętnie bym coś nowego zobaczył. Oczywiście polecam
jeszcze raz serię artykułów z serwisu, który podałem wcześniej - parę rzeczy
może się jeszcze przydać, zwłaszcza, że wszystko opisane jest metodą
łopatologiczną.

Dla ochłody dodam, że mam kilka kart SBLive! 5.1 Digital i nie na każdej
jest takie złącze. Np. na modelu SB0100 jest, a na nowszym SB0220 już nie.
Zamiast niego znajduje się długie, białe złącze. Gdyby ktoś miał jego
dokumentację, byłbym wdzięczny.

--
Pozdrawiam,
Sniper