Re: Wyniki w 3DMarku 2001 SE

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 11:54:02 MET DST

W artykule news:bj1dj8$om1$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Pawel Bogus z adresu <pbogus_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> to masz ewidentnie coś spier... bo taki wynik to ja miałem na
> celeronie 9x100 MHz i GF2Ti.

No ja rozumiem, ze cos jest spierdzielone heh :), pytanie tylko co..

> jw.

Ok, tylko czy to wina windowsa, czy sterowników ATI. Na WinXP (świeży
system, bez zbędnego oprogramowania) wynik wyniósł 9800 3dmarks, to nadal
średnio, ale przynajmniej wszystko płynnie chodziło. Na 2k jest fatalnie i
obraz poprostu się zacina. Stery instalowane w przypadku obu windowsów z
tego samego cd dostarczonego od producenta karty - catalyst 3.2

> na GF3 to powinieneś zapunktować powyżej 8500.

Nigdy na GF3 i Athlonie TB 1.4 nie miałem powyżej 8500. Miewałem coś ponad
7000 ale to dopiero po podkręceniu karty power strip'em. Przy ustawieniach
default zwykle coś 6800 - 7000 max.

--
Pozdrawiam,
KriSSo