Re: Opornik

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 10:19:23 MET DST

On Tue, 2 Sep 2003 06:50:47 +0000 (UTC), Lukasz Goralczyk wrote:

[...]
> Tego nie da sie "popsuc rezystorem", pomiar obrotow to zliczanie impulsow,
> przez dodanie rezystora mozna obnizyc napiecie tych impulsow ale ich
> czestotliwosc sie nie zmieni. Mozna sprobowac z kondensatorem, ale wyniki sa
> raczej nieprzewidywalne. Porzadnie to najprostrzy licznik na jakims CMOSie
> 4518 na pajaku.
> Ale skoro ktos powiedzial ze z rezystorem dziala... zacznij od 1kOhma, to w
> miare bezpieczna wartosc.

:))))

Panie!!!
Dyć nie idzie o zmianę logiki zliczającej impulsy, ale o obniżenie
napięcia zasilania silnika wiatraka.

LOL !!!

ogłaszam konkurs na zrobienie takiego moda, który będzie pokazywał jak
najniższą prędkość obrotową, ale bez ingerencji w obroty :)

Kto za ?
jakby co, ja przecinam przewód pomiarowy ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!