Barracuda 7200.7, 120 GB, 8MB i hałas

Autor: Damian Skalski (dskalski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 09:01:23 MET DST

Witam
Wszyscy mówili, że ten dysk jest bardzo cichy i w ogóle go nie słychać. No
więc kupiłem sobie taki dysk. Ogólnie jest spoko, ala mam małe ale... Co to
znaczy że go w ogóle nie słychać?? Bo na przykład jeśli nic na nim nie
robię, to rzeczywiście nie słychać go, ale jak już przegrywam jakieś pliki
to go słyszę i to dosyć wyraźnie. Chciałbym poznać opinie innych
użytkownikiów o tym dysku i czy też mają podobne objawy czy tylko może mój
jest jakimś głośnym egzemplarzem.

--
Pozdrawiam / Regards,
Damian Skalski