Re: Karta muzyczna -dziwny problem

Autor: kedar (jwedrowycz_at_NOgazetaSPAM.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 08:42:00 MET DST

w <news:bj0bu7$12n$1_at_inews.gazeta.pl>
Darek napisał(a):

> Witam :)
> W kompie obecnie mam ziintegrowana AC97 :> Wiem, ze nie jest to
> nic ciekawego, ale jest. Przymierzam sie do zakupy czegos
> lepszego. A dokładniej: mam duze glosniki ze wzmacniaczem i taki
> zestawik komputerowy. Chcialbym, aby np. na malych glosnikach byly
> dzwieki dostepnosci z gg , a na duzych leciala muzyka. Czy jest to
> wykonalne i w jaki sposob ? [nie wiem czy da sie rozdzielic dzwiek
> na rozne wyjscia z roznych programow]

moze tak: potrzebna druga karta muzyczna. Do jednej podlaczacz
"glosniczki", do drugiej "glosniki".

Standardowo ustawiasz zeby wszystko szlo przez pierwsza (np. ta z
"glosniczkami") gdzies tam w panelu sterowania | dzwieki i urzadzenia
audio (powinienes miec obie karty zainstalowane w windzie oczywiscie).

Muze (np. tu konfiguracja z wykorzystaniem winampa) konfigurujesz w
winampie zeby szla przez karte podlaczona do "glosnikow" (gdzies tam w
direct sound output).

Aha... nie probowalem, ale wydaje sie sensowne :)

Radoslaw