Karta muzyczna -dziwny problem

Autor: Darek (mam.problem_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:57:27 MET DST

Witam :)
W kompie obecnie mam ziintegrowana AC97 :> Wiem, ze nie jest to nic
ciekawego, ale jest. Przymierzam sie do zakupy czegos lepszego. A dokładniej:
mam duze glosniki ze wzmacniaczem i taki zestawik komputerowy. Chcialbym, aby
np. na malych glosnikach byly dzwieki dostepnosci z gg , a na duzych leciala
muzyka. Czy jest to wykonalne i w jaki sposob ? [nie wiem czy da sie
rozdzielic dzwiek na rozne wyjscia z roznych programow]

z gory dziekuje
Darek